Söndag

Fatta att jag nyss skrev världens längsta inlägg som försvann!!! Hur JÄVLA störande är inte det då?!

Nu tar jag om det fast denna gången i snabbfart!

I fredags hade SIngstarkväll här vilket var trevligt men väldigt lugnt. Jag blev slagen på en låt för första gången i min Singstar-karriär och det sög!!! Jag vann iofs hela matchen med typ 49-1 men det sög ändå...som fan!

Igår va vi på Rhapsody med jobbet. Var sådär måste jag väl säga...Det kom liksom aldrig rikitgt igång. Undertecknad kom igång på Harrys lite senare vid 02-tiden ungefär. Därmed blev uret ca 03.30 innan jag va hemma. "oj då" sa hon som skulle upp till jobbet idag...men det funkade! Jag överlevde ju i alla fall! Om än kräkkänslor och svettning om vartannat!

I morrn är det ångestdagen nummer ett! För 26 år sen exakt låg min mamma och skrek sig blå i ansiktet på BB...26 år sen?! Vet ni hur lång tid det är?! ASlång!!! Jag är närmre 30 än 20 och bara det skrämmer mig asmycket! Men men...dagen kommer nog inte firas direkt...familjen kommer på kvällen, osså får jag väl se om nån kompis kommer och fikar med mig på dagen. Mest mysigt att träffa nära och kära tycker jag, själva "födelsedags-fokus" kan vi ju släppa... Jag fick världens finaste komplimang igår på Rhapsody. Jag och Kocken stod och pratade med två tjejer som frågade hur gamla vi var. Jag sa 26...då säger en av dom "VA?! jag hade inte trott du var en dag över 20!!!" Åh herregud va jag blev glad!!! Underbart att höra!!

Nu har jag hällt upp ett glas vin och ska sitta här i min ensamhet och  njuta!! Han kom ju med planet idag i alla fall! ;-) Hörs väl i morrn!

Förresten; D! Vart har du tagit vägen!? Kommer inte in på din blogg! Allt bra hoppas jag?!

Puss//L

Kommentarer
Postat av: D

Sätt på mig, snälla!!!

2009-07-12 @ 21:37:21
Postat av: L

D: Vad e det nu med dig? Driver du med mig eller är det nåt aggressivt utfall som jag bör ta personligt?! ;-)

2009-07-12 @ 22:35:02
Postat av: D

Driver inte med dig, menar det. Jag vill det

2009-07-12 @ 23:52:23
Postat av: L

Hahahaha! Joo eller hur?! Det blir nog bra.... =P

2009-07-13 @ 00:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0