Snabb-blogg!

Hallojsan! Sitter hemma hos mina föräldrar just nu och har nyss vart ute på en morgonpromenad med vovven! Skulle verkligen vilja ha en hund, men frågan är om man tycker att det är lika underbart när man är tvungen att ha ansvaret dygnet runt? Som det är nu när jag har deras hund några gånger om året är tidiga morgonpromenader fortfarande mysigt och så får det nog förbli ett tag...jag skulle bli lynchad om jag plockade hem en hund kan jag säga ;-)

Sista arbetsdagen idag, SÅÅ jäkla skönt!! Jobbar 10-19 idag och behöver inte se en kund på hela dagen! Ännu mer skönt! Försöker undvika butiken helt och hållet dessa dagarna, för på nåt sätt så har man energi över när man kommer hem på ett helt annat sätt än vad man har när man umgåtts med 20 000 busstanter på en dag =)

Nu ska jag köra hemom en vända för tydligen ägde de inget hårbalsam på detta stället, och de som sett mitt långa trassel vet vad jag pratar om när jag säger att tvätta mitt hår utan balsam är som att....ja...försöka köra bil utan ratt! Typ så svårt är det! Det blir som en stor svintoboll och försök reda ut det om du kan?! Så nu ska jag hem och tvätta håret och sen bär det av mot jobbet! Hörs kanske ikväll!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0