Sinnessjukt kul!

Sicken kväll det blidde igår!! Jag är sjukt nöjd, för jag hade riktigt riktigt kul!! =)

Kvällen började hemma hos mig med 4 tjejer. Vi käkade och drack vin och hade det trevligt. Lite senare på kvällen så gick vi till min bror och hans fest. Där va typ 15 personer och riktigt härlig stämning! Jag va i mitt esse, och låg väl alltid sisådär en 5  (15?) glas före alla andra. Kul att träffa Malmö-killarna också! Dom hade tagit sig hit på cykel knäppskallarna!? Fattar inte hur man kan cykla 20 mil?! Tre kilometer hade räckt gott för mig! Haha! Kvällen fortsatte på Harrys med Kocken och AK. Jag va kvar tills musiken slutade och sen hamnade jag på en rätt speciell efterfest och kom hem vid 05.30 i morse...Ja, jisses! Kul som faan hade jag i alla fall!

Idag har inte hänt så mycket! Slappar mest...Här ser ut som faan, för jag har inte orkat göra nånting! Men snart kanske jag ska ta tag i disken...snart...

Skriver mer lite senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0