Så snopen man kan bli...

Dröm om min förvåning när jag sitter på jobbet igår kväll, har en halvtimma kvar och jobba, och visualiserar mig själv när jag kommer hem, öppnar min öl och ser helt förnöjd ut, när gubb-fan ringer och säger att han missat planet!! Va?! Han va tvungen att försöka övertala mig om att han inte skämtade i typ en kvart!!! Å när jag inser att han verkligen har gjort det höll jag på att dö!! Han åker iofs på söndag igen, men ändå! Han får hålla sig borta hela helgen minsann för jag har planerat  allt in i minsta detalj!

Igår va V här och drack lite vin. Vi sjöng singstar också, och jag fick för första gången i historien inse mig besegrad i EN låt!! Vi sjöng säkert 50 låtar och den jäkeln besegrade mig med 100 poäng i EN jävla låt! Den sög hårt ska jag säga...Jag e världsmästare i Singstar, men nu kommer den där låten etsa sig fast i mitt huvud för alltid....Tänker aldrig mer sjunga med henne i alla fall! Fast poängen blev typ 49-1. Nöjer mig bara när motståndaren har en nolla.... Haha!

Ikväll är det Rhadpsody-time! Kul ska det bli. Vi ska träffas här halv 5 och käka och förfesta lite. Drar till IP vid halv sju och sen blir det troligen utgång efter det. A har lovat att köra till jobbet i morrn så jag är helt utan begränsningar idag, haha! Underbart! Nu är det bara regnet som skall hålla sig borta oxå så är jag nöjd...Eller nej, jag ska övertala AK att hänga på med, DÅ är jag nöjd. Å det gör inget om du tar med din gubbe. Han får väl hänga med oss brudar, han är ju utmärkt att utnyttja som chaffis oxå ju! Haha ;-)

Näpp nu måste jag städa av lite efter igår. Hörs senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0