Nu e jag tillbaks!!

Oj vilken helg... Har haft jättekul! Ingenting gick enligt våra planer men det gör det sällan i T's sällskap...Vi planerade massor, gjorde lite mindre, haha! Det enda som var med på agendan var fest och det va väl nästan det enda vi gjorde! Titta på Sthlm och sånt det föll liksom bort...

Dag ett började med att vi gick fel till hotellet och fick gå nåra km i 35 graders värme med all vår packning, svettiga som grisar och väl framme på hotellet så tog vi en öl och satt och softade lite. Utgång på kvällen och först gick vi ut och käkade, sen drog T med mig på en nattklubb där hon kände personalen, så in på VIP-avdelningen på Fredsgatan 12. Jag kände mig inte riktigt hemma ibland alla bratz och champange-drickande överklassungar men vi hade kul ändå! Kvällen avslutades på Patricia, ett skitmysigt ställe! En båt är det faktiskt och där va det mer min stil. Blandat folk, blandade åldrar och lite rockigare musik! Skitkul. Kvällen avslutades dock lite abrubt av en anledning jag aldrig kommer erkänna för nån! Vakterna där gillade nog inte min onyktra uppsyn kan man väl säga...Hrmm... Hahahaha!

Dag två blev vi inte människor innan typ 20.00 på kvällen! Satt mest och drack kaffe och såg ut som ett fyllo direkt från park-bänken....Käkade på hotellet och efter lite mat och en öl så va man människa igen. Bestämde oss för att gå ut vid 01 och drog till nån pub innan vi avslutade på Patricia igen. Vakten ifrån kvällen innan kände inte igen mig, tack gode gud! Haha! Va kvar där till 05, sen fortsatte vi på vårt hotellrum. Vi struntade i att sova helt den natten. Checkade ut ifrån hotellet vid 12, och drog ut till Gubbängen där T bor. Jättemysigt ställe! Vid 16 åkte jag ut till Värmdö till "tanten" som jag skulle bo hos sista natten. Underbart ställe bor hon på! Fick min första sömn på 40 timmar i hennes gillestuga och jag kan lova att det var himmelriket att lägga sig i den sängen. Herregud va skönt jag sov! Var kvar där till igår eftermiddag då jag släpade mig in till Centralen för att ta tåget hem. Var hemma vid 23 igår-kväll och det var väl i korta drag vad som hänt! Hur mysigt som helst var det i alla fall!

Nu är jag ju ledig till fredag och det är rätt välbehövt...Har ingenting planerat alls! Blir ju gräsänka på fredag och gud va sköööönt det ska bli! Kändes sådär när man kom hem igår. Hoppar av tåget och alla människor som går av slänger sig i armarna på nära och kära. Där står jag som ett fån, och efter 10 min får jag ta upp telefonen och då visar det sig att han glömt av mig...Kul?! Ja ja, back to ordinary kan man ju säga.... Nu får jag snart kramp i fingrarna. För bilder ifrån helgen kan ni som känner mig lalla in på Facebook, här visas i alla fall ingenting ;-)

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0