Nu är jag på benen igen!

Japp nu har jag bestämt mig för att jobba i morgon så nu har jag gått ur mitt ide! Jag måste ju kunna visa mig ute på stan i helgen med gott samvete, så därför känns det bättre att visa sig på jobbet i morrn. Jag är ju inte bra, men eftersom jag lyckats sova i typ 2 dygn så borde ju kroppen hunnit återhämta sig något!?

Jag måste åka och handla nu ikväll och det suger! Hatar handling!! Men jag har inget kaffe, och med tanke på att kaffe är lika viktigt som syre för mig så bör jag åka och införskaffa detta! Det är bara det att jag går och skjuter på det hela tiden så snart hinner väl affären stänga!

Jag ville i alla fall bara visa ett livstecken! Bloggar kanske senare eller i morgon!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0