Mot Linköping!

Gomorrn' vänner!

Håller på att packa och tvätta för fullt för att göra mig i ordning för Linköpings-helgen/veckan! Ska bli kul, men allt känns sådär oplanerat och ostrukturerat (precis som det iofs alltid gör med T) så jag blir lite nervös! Vet knappt vart jag ska nånstans!? Men men, jag vill ju jobba på att bli lite mer impulsiv så detta är väl en bra idé.

Innan jag åker så måste jag hinna kidnappa en kompis som jag träffade på som hastigast igår. Hon kläcker värsta grejen när jag sitter i bilen och är påväg att åka. Typ "high-class-gossip" som man skulle behöva minst 3 timmar på sig att prata om i vanliga fall! Det kläcker hon bara sådär mitt på gatan och sen går hon?! Hallå eller?! Så kan man ju inte göra! Måste som sagt kidnappa henne idag på förmiddagen så jag kan åka och ta det lugnt sen!

Näpp måste fortsätta med min packning. Kör runt 15-tiden. Får se om det blir nåt mer inlägg innan jag åker, om inte, så hörs vi när jag kommer hem igen!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0