Lördag 18 juli

Hejsan hoppsan!

Sitter här med Springsteen på högsta volym och försöker förtränga att jag egentligen ville sovit 3 timmar till idag. Har bakat tårta till S som kommer hit om en stund. Verkligen vad man känner för det första man gör på morgonen?! Jag ligger verkligen efter i planeringen känner jag? Har ingen koll på vad vi ska äta ikväll, hade ingen fika hemma till S. Jag hade grejer hemma sen jag bakade tårta i måndags så det fick det bli. Men jag fattar inte vad som hänt med mig?! Förr så hade jag i normala fall planerat sånt här veckor i förväg...nu bara "jaja, det ordnar sig..."

Ännu en har bangat inför ikväll, så nu e vi 4 (!!) kvar... Jävla människor säger jag bara...men men, jag vet att jag, AK, A och Kocken får kul ikväll ändå, och förhoppningsvis så kommer M bort när hon slutat jobba, osså slår vi ihop oss med bror och hans kompisar lite senare! Blir säkert jättekul! =D

Igår va det hur mysigt som helst! Vi hade ju så fint väder och allt! Vi kunde sitta ute hela kvällen och tjöta skit och dricka vin...å fan me vin det gick!? Jag hade tänkt att ha min box ikväll med, men den är tyvärr ett minne blott! Så ikväll blir det att rensa barskåpet minsann!  Dock märks det lite när folk inte är så bekväma med varann. Inte för att vi hade tråkigt på nåt sätt, men det blir annorlunda när människor har saker gemensamt. Visst A och T känner ju varann för dom har oxå pluggat ihop, men jag har ju en relation med T och en med A, och det märks att dom två inte är lika bekväma i varandras sällskap som jag är med dom...men men, det va nice ändå! Jag gav A en grogg och efter den va hon tvungen att gå hem och sova! Haha! Hon satt här med sina 3,5:or! Jag hade väl oxå önskat att jag aldrig börjat dricka nåt starkare än folköl för då hade man ju klarat sig på det!? Men jag fattar inte hur man bara kan dricka folkisar alltid?! Hahaha!

Nähäpp vänner, nu måste jag diska upp efter gårdagens gäster för att ha plats i disken till dagens =)

Hörs!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0