Jag vill blogga, men om vad?!

Avskyr när jag inte kan hitta på nåt kul att blogga om?! Jag har precis spenderat hela jävla förmiddagen med att förbanna de polska arbetare som är här och tvättar våra hus! Visst husen blir fina och så, men efter dom kört med sin högtryckstvätt så ramlar typ 50 % av målarfärgen som sitter på hus, trapphus och balkonger ner på marken! Flagorna ligger i olika stora bitar på min trappa, i mina rabatter, i min häck, på mina utemöbler, i alla krukor, på alla fönster och tamejfaan ÖVERALLT!!! Jag lever hellre med smutsiga hus än med målarfärgsflagor överallt!? Å ni ska ju inte tro att nån kommer att städa i ordning skiten utan nej, det lämnar vi till hyresgästerna....Förbannade efterblivna hyresbolag!! Limhamnshus AB, hyr fan aldrig av dom!!! Bespara er själva hjärnblödningar och 7 svåra år av sorg och hyr av ett annat bolag!!

En annat dilemma jag lider av och som på allvar är riktigt jobbigt är att jag har "hämta-posten-fobi"...Jag klarar inte av att hämta posten! Det framkallar ångest och illamående hos mig som inte är av denna värld. Nu har jag inte hämtat den på 8 dagar och jag sitter konstant och brottas med tanken på att traska ut till brevlådan och hämta in de förbaskade räkningarna...Men nej, jag tänker inte göra det idag heller faktiskt! Nu är det ju fredag och det betyder att det inte kommer fler innan måndag, och då kanske...kanske....sjukt jobbigt! Konstigt att jag betalar rätt stor del av min lön till påminnelseavgifter och annat skit när jag aldrig besöker brevlådan?! Nej inte så, men jag lider på fullt allvar av fobi för räkningar!!

Nu ska jag ägna mig åt min andra syssla som jag inte gillar speciellt mycket, nämligen handling. Å det ska ske NU! Visst e jag duktig?! ;-)

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0