Jag har gått i ide...

Ja, jag har verkligen det! Sovit som aldrig förr! Fast jag gick upp vid 19 igår kväll så kunde jag ändå gå och lägga mig klockan tolv i natt. Sov gott hela natten fram till 09 idag. Konstigt hur man kan sova så mycket alltså!? Men antagligen har man ju behövt det...

Jag har ju tyvärr ingenting roligt att berätta iom att jag bara sover om dagarna. Funderar på om jag ska åka med T och hennes gubbe och campa (??) nästa vecka. Dom ringde igår och frågade om jag va sugen. De ska åka med husbil till Mantorp i nästa vecka och tyckte att jag kunde behöva sällskap. Jättesnällt att de tänkte på mig, men för det första så är väl inte Mantorp, dvs bilar, nåt jag tycker e jättekul. Å sen vet jag inte om jag har råd heller! Vi får väl se....Nää, jag ska nog gå och lägga mig igen! I morrn ska jag förhoppnigsvis jobba, så då kanske jag har nåt kul att berätta om. Måste ju va frisk till helgen då blir det ju partaj ju!! Kul kul!!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0