Idag händer inte mycket...

Jag beslutade mig för att stanna hemma ifrån jobbet idag. Jag har INTE gjort mycket vill jag lova! Jag gick upp i morse vid 10 för Kocken ville komma på frukost. Hon va här till halv 12 tror jag sen gick jag och la mig...Har gjort små halvtama försök till att gå upp, men har bara slutat med att jag gått och lagt mig igen! Gick upp nu först, och jag hade lätt kunnat gå och lägga mig igen! Utan problem....Otroligt skönt, och antagligen ett tecken på att det behövdes!!

Satt i telefon i några timmar igår kväll/natt. Teamet ifrån Irland kom ju hem och självklart va jag tvungen att höra ALLT bakom att Bruce och E-street spelade Trapped!! En mycket spännande historia måste jag säga! Är fortfarande överlycklig!! =D

Vet ni...Jag orkar verkligen inte blogga mer nu. Jag är ap-trött, + att ingenting alls har hänt idag i sängen ;-)

Hörs ikväll!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0