Hejsan people...

Dåligt bloggande ifrån mig just nu jag vet... Har egentligen inte någon bra förklaring till mitt händelselösa liv. Så händelselöst är det väl egentligen inte. Helvetet har brakat loss här igen, men det är ju minst sagt gårdagens nyheter så det behöver vi ju inte skriva om. Fattar inte varför det skall vara så svårt för två personer som är påväg åt samma håll att bara släppa taget och gå vidare? Töntigt egentligen....men vi människor fungerar väl så antar jag.

Gårdagen blev inte riktigt som planerat. Blev inget Hstd i alla fall. Åkte ner till stan och laddade upp på systemet inför min "semester". Kollade på ny dator. Käkade middag hos mormor...Sen åkte jag hem och fick äntligen gjort i ordning i mina rabatter! -vilket i sin tur resulterat i en outhärdlig träningsvärk idag! Fan va man börjar bli gammal! Men det va seriöst jobbigt att dra upp buskar och annat jävulskap! Sen va jag nere i Lövstaviken och plockade stenar som jag så fint placerat runt mitt land. Mycket tjusigt blev det!! Kvällen hade ju inte så mycket mer att erbjuda... Slutade med att jag åkte och sov hos mina föräldrar. Deras lägenhet står tom eftersom de är på semester, så där kunde jag sitta i lugn och ro. Jag satt uppe till 04 och grubblade. Gick upp igen vid 7 och åkte hem....A har vart här och fikat nu och det var mysigt! Jag har underbara vänner faktiskt. Fast dom kan driva mig till vansinne ibland så är det ändå dom som gör mitt liv till vad det är. Vet inte vad jag gjort utan dom!!

Ska ju jobba idag, och med de 3 timmars sömn jag fått i natt och de 4 natten innan så kan jag inte tänka mig att jag kommer att vara skitpigg...men men, jag sitter hellre på jobbet och blir lämnad i fred än att sitta hemma och ta skit faktiskt! Mycket hellre!!!

Jag märker att detta inlägg inte leder till nåt vettigt så jag kommer sluta här. Vi hörs igen!

//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

oj har du inte sovit idag o ändå tyckte jag du såg pigg o fräsch ut idag:) jaja snart semester o fest ska bli kul!!!ska bli skönt att komma hemifrån lite tycker jag.

2009-07-09 @ 19:34:19
Postat av: L

Åh TACK Anna-Karin! Så du tyckte inte ens jag såg "lite trött" ut? Haha ;-) Visst är det skönt att komma hemifrån? Du e så välkommen hit så!! Fr.o.m idag kl 16 så är mitt hem en fristad i två hela veckor!! =D

2009-07-10 @ 07:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0