Happy f'ckin' birthday to me!

Nu va det 13:e juli minsann! Som sagt....det första jag känner är tårar som bränner i ögonen....jag fjantar mig inte! Jag börjar tänka jobbiga tankar om hur fort åren går, allt man INTE gör/gjort osv osv... Tänker tillbaks på min 25-års dag för ett år sen. Den värsta födelsedagen i mitt liv! Jag var utomlands. Allt va piss! Ingen kom ihåg min födelsedag å där satt jag som ett jävla fån på min födelsedag... Hoppas på att 26-års dagen blir bättre på det viset! =)

Sen sist har jag inte gjort så mycket. Fick lite besök av V och E. Vi satt här och tjötade skit en stund...Har även insett att jag missat världens konsert i Dublin ikväll. Jag som inte har nåt liv sitter ju och följer Springsteens setlists live när jag inte har nåt bättre för mig ;) Ikväll har han spelat flera av mina favoritlåtar som Trapped, American skin (raritet!!!!) och Rosalita...nu är det extranummer kvar...Vill oxå va i Dublin! Det hade vart hur underbart som helst! Men nu är jag ju inte det tyvärr....

Nähä mina vänner. Nu ska jag ta en cigg i ensamheten och sen gå och lägga mig i sängen...hörs i morgon! =) Eller senare idag blir det väl rättare sagt... =)

Puss//L

Kommentarer
Postat av: D

GRATTIS vännen

2009-07-13 @ 12:07:16
Postat av: Anna-Karin

haha du behöver ju inte ha ålders ångest....jag e ju alltid äldre o jag mår fint trots min jätte ålder:)jätte grattis på dig!!Hoppas du får en kanon dag!!

2009-07-13 @ 13:08:45
Postat av: L

Tack båda två :-)

2009-07-13 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0