Happy as hell!!!!!!

Jag har bara en sak att berätta, sen omständigheterna runt, varför detta hände osv får vi ta vid ett senare tillfälle:

BRUCE SPELADE TRAPPED IFRÅN EN REQUEST-SKYLT I DUBLIN IGÅR!!! PÅ SKYLTEN STOD DET: "PLEASE PLAY TRAPPED FOR LINETTE ON HER BIRTHDAY"!!

Det spelar ingen roll om ni kommer med en porsche, 5 kg rent guld eller en miljon för detta va den bästa födelsedagspresenten EVER!!! Ni kan nog inte fattta hur stort detta är för mig....men det är gigantiskt vill jag lova. Gigantiskt.....

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

fan va grymmt!!!Men va bra då kan jag lämna tillbaks porschen nu då:)hade ju egentligen inte råd....skönt....va det stockholmaren eller?

2009-07-13 @ 21:10:17
Postat av: Anonym

Hahaha! Jasså du hade vart och köpt en?! Hmm...ja, det va ju snällt av dig, men behåll du dom pengarna till nåt roligt! ;-) Ehh ja, det va det! Det gjorde ju inte dagen sämre när blomsterbudet kom och knackade på dörrn i eftermiddags....helt sjukt!!!!

2009-07-13 @ 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0