Gokväll och Gonatt!

Tråkigt att uppdatera här, ingen läser och jag har inget kul att berätta om! Dagen har inte erbjudit mycket faktiskt. Har mest tvättat, städat lite och softat allmänt. Nu ikväll har Kocken vart här en sväng. Vi käkade lite pizza, drack massa kaffe och tjötade skit...I morrn är det ju campingtur på schemat. Ska bli gott att bara komma iväg och slappa med T...Åker nog hem på fredag för att va hemma när sambon kommer hemdragandes...är ju ofrivilligt ledig i helgen oxå, så jag får väl sitta här och mögla. Är ju knappast vad jag önskat, men så får det bli. Kan ju inte direkt med att hitta på nåt utanför dörrarna när man egentligen skulle vart på jobbet. Men jag får va glad att jag får va hemma med betalning lördag och söndag. Ska verkligen "bara göra saker som jag själv verkligen vill" som min chef så fint sa...Sen att jag egentligen hade velat vara ensam resten av livet det hör ju inte till saken....Nä fyyyy vad jag e elak!! Det vill jag inte, men helt ärligt så växer paniken i mitt bröst för varje minut som går....Å jag vill inte känna så heller! Hade önskat att jag hade längtat, saknat, trånat och älskat....men tyvärr är det inte så....tyvärr...

Näpp, ska köra ett Springsteen-marathon framför TV'n ikväll oxå innan jag går och lägger mig....Det är det bästa med att va själv. Ingen bryr sig om vad jag gör, hur länge jag e vaken, eller hur högt jag lyssnar på musik. Gotta love it!?

Fick förresten lite ångest nu när jag fick tag i en av mina närmsta vänner ifrån Norge. Hon kommer hem i helgen och har inte sagt nånting till mig?! Varför undrar jag då!? Jag drog slutsats av att jag inte vart så jättebra på att höra av mig det sista, och att jag måste bli mycket mycket bättre på det! Omedelbart! Skärpning!

Hörs i morrn.

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0