Födelsedag löper mot sitt slut!

Å ganska skönt är det på ett vis. På ett sätt har det vart den bästa födelsedagen ever pga min enormt fina present jag skrev om tidigare! HEEEELT sjukt...det går inte att beskriva i ord, men leendet har gått från öra till öra idag! Å gissa hur många gånger jag kollat videoklippet på Trapped på youtube idag?! Ja, herrgud säger jag bara!!

Dagen har i alla fall gått i ett! Förmiddagen kom S hit och fikade. Min mamma va även här och gjorde fint i min rabatt på framsidan! Jättesnyggt blev det och alltid roligare när nån annan fixar!! Efter det kom M och min mormor och morfar hit och fikade en sväng. Sen satt jag här i lugn och ro när ett blomsterbud kom och knackade på. 7 underbara blodröda rosor där det fanns ett kort med "Tack för att du finns. Grattis på födelsedagen" stod det på kortet! Blomsterbud?!! Hallå eller?! Jag har aldrig fått bud med blommor innan!!!? Hur kul som helst!

Nu ikväll har familjen vart här och fikat. Fick min efterlängtade digitalkamera! Äntligen kan jag ta kort när jag vill! Jag tar ju enormt mycket bilder, och har alltid behövt låna kamera så det va kul! M och bebisen va här oxå. Sen kom A och V en stund nu ikväll och fikade. Dock hade A med sig sitt barn som inte alls va förnöjt med att va här så dom blev inte så långvariga. Mysigt va det i alla fall!

Nu är jag i alla fall ensam...har inte bestämt mig om jag ska jobba i morrn än. Har ju blivit sjuk IGEN! Fattar inte vad det är för fel på mig, men jag skulle ju verkligen behöva vila ordentligt det är väl därför jag aldrig blir frisk!? Kanske ska stanna hemma, för som du sa AK det är ju av allra högsta grad viktigt att jag är frisk till helgen då det ska partajas!! =)

Har nog bloggat klart för denna gången får väl se om det blir nåt mer inlägg lite senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0