DÅÅ börjar vi jobba igen!

Blir ett kortis-inlägg såhär på morgonkvisten för jag är knappt vaken själv...ska alldeles strax åka till jobbet för nu va det ju dags igen! Jobbar ju 9-17 idag, och det är ju ganska skönt med en lugn start på veckan....

Gårdagen var rätt lugn faktiskt. Slappade mest. När kvällen kom så åkte jag och E och handlade lite för både kyl och frys ekade tomma! Min kära vän I och hennes man är hemma ifrån Norge så det blev en liten impulsvisit ifrån dem oxå vid halv tio på kvällen. Va jättetrevligt faktiskt, men tiden rann iväg och vips så va klockan halv ett när jag lade mig i sängen! Vet man att man ska upp och jobba om dryga fem timmar blir det ju ÄNNU svårare att somna på nåt sätt!

Får väl passa på att gratulera de nyblivna semesterfirare som läser denna blogg! Skitäckligt tycker jag att det är, men det är bara för att jag är avundsjuk inget annat! Hoppas att du får bättre tur med vädret och kan utnyttja stranden lite för detta pissväder gör ju ingen glad!? Ska lägga in om semester jag med nu tänkte jag. De sista två/tre veckorna i augusti får det bli...sen ger det väl sig om de beviljar semester så sent, men prova måste jag ju annars får jag ju aldrig veta?!

Nu måste jag fixa till mig och åka till jobbet! Hörs senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0