Campingtripp avklarad!

Japp, hemma igen och lever det gör jag med! =) Det har verkligen varit jättemysigt att komma iväg lite, och jag har faktiskt klarat av att ta det lugnt trots att tempot på det där stället va ganska högt! Ett evigt partajande faktiskt. Men tro det eller ej, jag gick och la mig när dom andra drog ner till öltälten de flesta dagarna. Torsdagen festade jag väl till det litegrann, men jag lyckades ju bli full redan vid 16-tiden, så jag somnade ganska tidigt ändå den dagen, haha!

Har i alla fall fått se massor med grym motorsport!! Helt sjukt kul! Jag som egentligen inte är speciellt bilintresserad stod där med hakan vid knäna och ögon som tefat! Haha! Hur häftigt som helst! Top-fuel bilarna är ju nåt av det brutalaste som går att se! Bilen väger 950 kg, har mellan 7 och 8000 hästar! Bilfan gör 0-500 km/h på 4 sekunder! Alltså det går inte att beskriva med ord, för det måste upplevas! Vibrationerna du får i både kropp och knopp när en sån går förbi dig är sanslösa! Ja, i alla fall....häftigt var det!

Jag är dessvärre fortfarande sjuk...ingen förbättring här inte, och nu börjar arbetsveckan med 4 dagar i streck....vetti fan vad jag ska ta mig till för jag står inte ut mer snart! Det som tar musten ur mig totalt är ju hörseln! Det andra kan jag leva med, men att inte höra är tamejfan något av det mest psykiskt påfrestande jag nånsin upplevt! Jag ska kolla på jobbet i morrn om det är okej att jag tar ut semester i slutet av augusti, för jag har ju "glömt" att lägga in om det i år, så får jag förhoppningsvis vila upp mig ordentligt! Men så känns det oxå så löjligt med tanke på det glidarschema jag ändå har! Men just nu så tror jag inte det spelar nån roll om jag jobbar 2 eller 6 dagar i veckan för jag behöver bara vara därifrån!

Nu ska jag plocka i ordning lite här hemma tänkte jag, ser ut som Hiroshima #2.... Nästa helg e det förresten U2!! Sanslöst kul!!! =D

Å en sak till: GRATTIS till D som fyllde 30 igår!!! Tjohooo! Numer börjar din ålder på en 3:a och jag förväntar min en fullständig rapport om hur du kände dig när du vaknade upp i morse, första dagen som 30-åring?! För jag kan tänka mig att skillnaden är ENORM!? Eller?! Haha, nä jag skojar bara. Grattis i alla fall!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0