Bloggtorka!

Tycker det är så jäkla svårt att blogga nuför tiden! Hittar inget kul att skriva om. Vill jag skriva om nåt så kan jag inte, och kan jag skriva om nåt så är det så ointressant så då skiter jag i det...

Jag är ju som sagt sjuk igen. Släpade mig till jobbet igår och jag kan säga att det var dagen ifrån h-vetet! Fy fan va dåligt jag mådde! Svettades som fan och kände hur marken snurrade! Jag va nog mer utstämplad än instämplad på jobbet igår skulle jag tro. Löste mina raster, men sen va det inte mer än så. Nu är det ju partaj hela helgen och då är det ju bara att bita ihop likom ;-) Det jobbigaste av allt är att dövheten kommit tillbaks, å jag kan säga att det va nåt av det mest psykiskt påfrestande jag nånsin varit med om!! Å nu är det här igen. Jag vill liksom bara skrika och slå på nåt så frustrerande är det att inte höra ordentligt!! Men jag tror att alkohol löser den sortens problem så jag kör på det! ;-)

Idag fyller min älskade bror år. 24 år fyller han. Konstigt hur fort tiden går. Det känns som bara några år sen jag lurade i honom diverse dumheter och slog honom både gul och blå... Skönt att han inte fick några bestående men för idag är han utan tvekan det mest värdefulla jag har! Konstigt med syskonkärlek egentligen. Finns det nån man gör så illa under ens livstid som utan att tveka tar tillbaks en utan att ens vilja hämnas? Stort grattis till LilleBrora i alla fall! =)

Under dagen idag blir det nog mest att fixa och dona. Har en stressig helg framför mig. Ska till brorsan kl 15, sen kl 18 kommer klasskompisarna. I morrn kl 13 kommer S och sen i morrnkväll blir det ju fest med brudarna! Vi blir ju som sagt inte så många här, men vi får väl se om det blir nån ihopslagning av festerna senare på kvällen! Är sjukt glad för att AK ville med ut! Inte så ofta vi får röja ju?! Haha!

Å D!! Återigen vart har du tagit vägen?! Har du stängt ner bloggen eller?! Skärp dig nu och öppna upp den igen! Annars e det nåt fel på min dator.... =(

Näpp nu ska jag börja plocka i ordning lite här. Har bestämt mig för att inte storstäda innan alla gäster kommer. Jag ångrar det bara bittert på söndag när jag ser hur här ser ut!

Hörs!
//L

Kommentarer
Postat av: D

Har också hämta-posten-fobi, det brukar gå nån vecka mellan gångerna. I alla fall när jag vet att räkningarna är på ingång

2009-07-17 @ 15:08:58
Postat av: Anna-Karin

ja o jag har redan talat om för mannen här hemma att det kanske blir utgång o det hade han inga problem me...:)

2009-07-17 @ 19:47:38
Postat av: L

D: har du?! Det är fruktansvärt! Jag är rädd att jag väntat lite föööör länge denna gången...men jag har fortfarande inte vart ute i brevlådan! Helt sjukt...



AK: Men va bra då!! Då kan vi röja på utan dåligt samvete då ;-)

2009-07-18 @ 10:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0