Arbetsdag

Jahapp! Nu ska det arbetas igen! En dag iofs, sen är jag ju ledig i tre igen. Mitt schema är nog det värsta glidarschemat nånsin tror jag!? Jag förstår inte själv hur jag kan tjäna pengar på det. Nu skulle jag ju jobbat tis, ons och tors. Men sen e jag ledig i helgen, jobbar måndag och sen ledig 4 dagar igen! Underbart!

Jag har bestämt mig för att det blir camping med T & P i nästa vecka. Jag har ju ändå ingenting inplanerat så det kan va kul. Ok att det är Mantorp, bilar är ju kanske inte mitt största intresse, men jag får ju hänga med T och det är ju alltid kul!? Jag kommer att komma hem på fredagen sen är jag inte ensam längre, fr.o.m. lördag. Shit va tiden går! Men i helgen är jag ensam å fy fan va jag ska ha kul! Det är redan bestämt! Dock är planerna lite vaga...måste styra upp detta ordentligt! Brorsan får besök ifrån Malmö. Två killar som vart med på Springsteen i två år nu. P & M. Dom ska cykla hit ifrån Malmö!!! Ja, jag vet helt störd idé, men så länge det inte är jag som ska cykla är det heeeelt ok! ;-) Dom kommer stanna till måndag. Brorsan fyller ju oxå år i helgen så han ska väl ha en egen fest. Det va bara det att hans tjej ville slå ihop våra fester senare på kvällen, när jag och min fest hade ätit och så. Då kommer nästa problem in...Hrmmm....Då e det ju ingen tjejfest längre?! Ja,det är ju problem ett! Problem två skulle kunna vara eventuell utgång!? Vissa vill gå ut, andra vill inte. Hur kompromissar man här då?! Jaja, det löser sig nog tills på lördag får vi tro. Kul ska vi ha i alla fall!! =D

Har inget vidare roligt att berätta faktiskt! Har vart sjukt skönt att vila i två dagar. Å då menar jag verkligen VIIIILA! Nackdelen är att det är piss att ha blivit sjuk igen! Precis då jag börjat kunna jobba igen utan att hosta ihjäl mig, har det slagit lock för öron, näsa och hostan e värre än nånsin. IGEN! Sjukt jobbigt!

Näpp, nu måste jag gå och klä på mig och sätta på mig ett ansikte! Hörs och skrivs!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0