8:e juli 2009

Ja herregud vad tiden går! Snart är sommaren över och hösten här...Jo, tyvärr så e det faktiskt! Jag tycker det är skrämmande vad tiden går fort alltså...Mina lediga dagar har också gått alldeles för fort! Jag tog på mig att jobba några timmar i morgon kväll med, så idag e egentligen den sista hellediga. Inte för att jag jobbar speciellt mycket, men ändå ;-)

Sen sist har inte hänt så himla mycket. Åkte runt och fikade mest igår. Va först hos S. Hjälpte henne med hennes dator och telefon...mycket spännande. Sen va jag och Kocken och K. Mysigt som alltid att komma dit. Efter det så åkte jag hem och gjorde inte mycket....Planterade lite blommor som jag fick i Sthlm. Av tanten jag bodde hos alltså...Jag hade med mig en halv djungel hem på tåget, det va inte alls pinsamt?!

Idag ska jag köra till Hstd. Jag och en klasskompis har pratat om att ses, och nu så kom vi underfund med att vi båda två gått och skjutit på saker som skulle behövts göras ett tag. Så vi bestämde att vi helt enkelt ses i skolan, gör det vi ska, och går och käkar lunch efter det. Låter väl okej?! Ska ta en liten shoppingrunda med tror jag. Jag måste köpa nåt så kul som en ny dator!? Hua! MEN, vet ni? Min dator har gått sönder på så vis att högtalarna gått åt skogen. Å nej, det hjälper inte att sätta i externa högtalare, för det finns inget ljud alls!!? Jag håller bokstavligt talat på att avlida utan min musik!!! Panik liksom! Så jag ska införskaffa mig en mindre laptop är det tänkt....Alltid kul att bränna pengar liksom?! Eller inte...

Vi höres säkert senare för nåt mer spännande har inte hänt...

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0