1 juli 2009

Hej hopp! Uppe med tuppen som alltid! Ställde klockan på sju, trots att jag inte behöver åka innan 10. Älskar att ta det lugnt på morgonen! Dricka kaffe, hänga, kolla datorn, lyssna på musik, blogga, duscha, sminka mig, fixa håret, hänga lite mer...Jaa, ni ser, det finns massor att göra!? =)

Det har ju dock inte hänt så mycket sen sist...Det är första juli idag. Månaden på året då det är dags för mig att åldras ännu ett år. Ångesten är som vanligt överhängande! I år ska jag festa bort den ångesten är det tänkt. Iom att jag är gräsänka när jag fyller så kommer det finnas massor med tid till det! Gött =D Men 26 är ju inget att fira liksom?! Jag är närmre 30 än 20 och bara det är ju en anledning till att döva ångesten med alkohol, haha!

Sista arbetsdagen idag sen e jag ledig i 8 dagar!! Underbart! Slippa stället ett tag, slippa Strix television, och alla galna tanter! Lovely! Hoppas bara att jag får tillfälle att bättra på brännan lite till. Då kanske folk tror att jag vart i västindien istället för Mallis denna gången?! Eller hur AK? Det hade ju vart nåt...Hahahaha! Snacka om att jag har uppmärksamhets-cravings!? Blev helt nöjd när AK kom fram häromdagen och sa "Har du vart på Mallis eller?!". Självklart efter att ha läst mina störda tankar här i bloggen, *ASG* Kul va det!

Nähä, nu ska jag lyssna lite Springsteen, dricka lite mer kaffe och sen börja fixa till mig! Hörs senare!

Puss//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

haha ja lite störd e du allt men det e ju därför vi har så kulihop lika stördaS

2009-07-01 @ 08:48:58
Postat av: L

Haha! Eller hur?! Den underbart skruvade humorn som får dagarna att gå! =D

2009-07-01 @ 09:24:52
Postat av: D

Vem är anna-karin? snygg? singel?

2009-07-01 @ 18:05:43
Postat av: L

D: Anna-Karin är en kär vän till mig. Hon är sjukt snygg men sjukt lite singel min vän...å så vitt jag vet så är du oxå sjukt lite singel så tyvärr, hahaha ;-)

2009-07-01 @ 21:45:51
Postat av: D

Jag dumpar så dumpar hon...sen tar vi varandra

2009-07-01 @ 21:50:20
Postat av: L

Hahaha, lycka till säger jag bara!!

2009-07-01 @ 21:52:23
Postat av: Anna-Karin

hahahaha.....

2009-07-02 @ 09:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0