Yes yes yes yes!!!!

Antar att ni förstår av rubriken att allt gick toppen idag!! Just nu håller jag 2 ståplatsbiljetter i min hand =) Men faan vad det har krånglat! Hoppas Eventim aldrig mer får hålla biljettsläpp! Först sköts släppet fram i två omgångar, först till halv elva och sen till elva. Sen när det väl kom igång kunde vi relativt lätt boka biljetter, men fick bara bokningsbekräftelse för en dag! Dessutom kunde inte ATG-ombuden skriva ut biljetterna för dom hade aldrig hört talas om eventim! Efter en halvtimmas krångel där oxå, håller jag äntligen sommar-resan i handen =) Skönt att det är över! Alltid så pressat med sånt här!

Nåt mer kul har inte hänt idag. Å andra sidan räcker väl detta för att göra denna dagen komplett!! Nu ska jag plugga lite å eventuellt sticka bort till en polare på kaffe lite senare.

Puss på er så länge!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0