Usch...

Känner mig fortfarande lika livfull och glad (Inte) som jag gjorde när jag gick och lade mig igår...eller i morse va det väl. Kom i säng vid halv fyra har jag för mig. Vaknar med ett ryck halv elva idag, med samma gamla ågren över att jag inte gick och la mig igår som jag haft nu de senaste två veckorna. Fattar inte hur det blivit såhär... Jag som alltid är uppe med tuppen i vanliga fall.

Vet inte vad jag ska hitta på idag... Träffa en kompis och tjöta lite skit ikväll. Har fortfarande städning kvar som jag inte gjorde igår så tiden lär väl gå. Jobbigt bara att gå runt med denna känslan i magen... Känns som att jag utökat mina problem från ett till två helt plötsligt. Utan att säga för mycket...nåt som e sant är i alla fall att jag inte pallar att ta hänsyn till fler problem än det jag hade ifrån början. Jag gick in i en situation med gott mod, och mådde till en början bra. Nu känns det bara som att jag dragit på mig fler problem. Av nån anledning. Men jag funkar ju så som person att jag kan inte skita i vad andra tycker och tänker. Bryr mig alldeles för mycket för att ignorera andra och bara bry mig om mig själv. Är väl oftast en ganska god egenskap, men just nu ger det mig bara ångest.... Hade jag inte tyckt om de inblandade personerna hade det väl inte varit någon fara. Men jag bryr ju mig på grund av att jag känner alleles för mycket, vill inte såra någon. Å inte mig själv heller för den delen...

Ja ja, ska försöka hitta på något så jag kan komma tillbaks med ett gladare inlägg lite senare. Frågan är vad. Nån som har några förslag?!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0