Trött

Hej hopp! Ska strax åka iväg till päronen på den traditionella söndagsmiddagen! E skittrött! Jag och S har varit ute på en och en halv timmas promenad längs stranden, och den tog på krafterna vill jag lova! Speciellt eftersom jag fick powerwalka i yllekappa! Min jävla jacka gick sönder precis innan jag skulle åka så jag fick ta yllejackan! Fy faan, det går att koka människor i såna jag lovar!!! Sen gick vi hem till henne, drack massa kaffe och spelade Nintendo Wii! Kul som fan! Funderar seriöst på att införskaffa ett själv! Idag blev det Sports och Cars, jag förlorade alla gånger! Roligt är det i alla fall! Man tänker ju på hur utvecklingen gått framåt, när man tänker tillbaks på sin egen ungdom då NIntendo 64 var vääärsta genombrottet! Ha ha!

Ja ja, tänkte bara visa ett livstecken. Får se om det blir nåt skrivet ikväll eller om jag somnar innan jag hinner säga "smurf"! Just nu känns det som att jag kommer somna extremt tidigt!

Puss på er
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0