Tortyr...

kallar jag denna dagen! Dels va det lika skittråkigt på jobbet som jag trott! Men har även vissa andra problem som har malt sönder min hjärna!! Jag är en person som inte klarar speciellt bra av att behandlas, torteras, straffas, belönas (eller vilken annan lämplig benämning man vill använda) med tystnad! Det är det absolut värsta som går att göra mot mig. Vet inte om det gjordes medvetet eller ej, men i det fall det görs medvetet; Grattis, det har absolut lyckats göra effekt! Jag är av naturen en sån som vill prata sönder minsta möjliga missförstånd (vilket jag tolkar det som hänt som)...Och mitt samvete gör sönder mig när jag känner att jag gjort nåt fel...Jag sa att jag va ledsen, mycket mer kan man ju inte göra tror jag...

Nu drar jag och spelar buzz och softar hemma hos polare resten av kvällen.... Kanske hörs i natt!

//L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyyyystnaden är oooooliiiiidliiiiig =)



Puss o kram

2009-01-10 @ 22:15:14
Postat av: L

Jaaaa det är den.... faktiskt.

2009-01-11 @ 02:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0