Tjoho!?

Fyyy! Klockan e halv tolv och jag blev väckt av telefonen för en halvtimma sen!! Fattar inte hur jag kan sova så mycket! Jag ska för fasen börja jobba i morgon! Satt i och för sig uppe ganska länge i natt, men ändå..Hur ska jag kunna somna ikväll?! Sömnpiller att sälja någon?! =)

Idag blir nog inte att det händer så mycket antar jag... Iom att jag sov så länge har jag problem att komma igång. Blir väl en klassisk slappar-söndag. Måste försöka få klippt mitt hår oxå! Ser verkligen ut som Pomperipossa nu! Med slitet långt hår och en tjurig uppsikt ;-) Kan blir problem att hitta frisörer på en söndag dock, om inte min mamma, exfrisören, ska få äran. Hon brukar dock hata att klippa mig...får se hur vi gör.

Just det! jag måste ju skicka in min uppsats för sista gången! Vi fick nåra dagar på oss att göra sista ändringarna på den, men vi fick ju inga av vår handledare så det är bara om vi själva känner för det...Ska sätta mig och skumma igenom den nu och skicka in den sen! Upptäckte att ett av orden i vår titel inte är ett riktigt ord, det kanske man borde ändra på...Det fanns i alla fall inte med i Svenska akademiens ordlista. E väl bäst att gå slaviskt efter den!? =)

Det kommer säkerligen att ramla in fler inlägg under dagen här, men nu är det slut på detta första!

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0