Tidig morgon

Klockan är nu 06.53 och det är lördag morgon! Mmm, underbart! Ska strax åka och jobba, sen kommer jag nog knappt hinna landa hemma, sen ska jag iväg på fest med mina klasskompisar sen förra terminen! Mysigt! Jag har varit rätt kass på att uppdatera det sista men jag skyller på att jag inte har varje dag hemma till förfogande...får försöka hinna med ett inlägg då och då. Igår fick vi bekräftat att mina vän T oxå följer med till Prag! Det gör denna resa helt komplett! Det är hon och jag som gjort flest resor tillsammans innan, fyra stycken till Prag närmare bestämt, så det ska bli kul!

Igår kväll hände inte så mycket. Min bror va här och käka. Kollade på en film. Kommer inte ihåg vad den hette, helt okej... Vi pausade typ efter en timma för att gå och röka, så kom vi tillbaks in och satte på play, helt plötsligt började eftertexterna rulla! En timma och 4 minuter lång film, eller kort rättare sagt...Skitskumt! Men som sagt, den va helt okej! Osså orkade ju jag se hela oxå!

Måste gå och göra mig i ordning nu, skall hämta en jobbarkompis om typ 45 min! Vi höres säkerligen i morgon nästa gång!

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0