The list!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår?! Va fan igår hände ju ingenting!! Jag kommer helt ärligt inte på nånting!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på jobbet och drack kaffe och gjorde klart massa ärenden!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt å asgarvade åt en blogg
Det sista du sa högt: Tror det va "Hej" när jag hoppade in i bilen för 2 timmar sen...
Det senaste någon sa till dig: "Hej"
Vad har du druckit idag: Kaffe, vin, öl, vatten
Vad var det senaste du åt: Äpple
Vad var det senaste du köpte: Cigg
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Storm och kallt!!
Godaste glassmaken: Fortfarande choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vill tro på det ja....
Sover du tungt: JA! Till den grad att jag kan stå, prata, skrika och gråta utan att va vaken!
Drömmer du mardrömmar: Ibland, men inte ofta.
Trivs du med ditt jobb: Nä, inte direkt

Favoritklädsel: Casual...
Favoritlåt just nu: Många! Har nämnt dom så många gånger i bloggen att det börjar bli tjatigt...
Vad ser du om du tittar till höger: Diskbänk, fläkt m.m.
Vad gör dig glad just nu: Väldigt få saker...men alla underbara människor runtomkring mig!
Vad ska du göra härnäst: Röka tror jag...
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Konstigt...
Favoritgodis: Choklad...igen!
Kläder just nu: Svarta byxor, rosa tröja...
Sommarplaner: Sommar?! Så långt har jag inte planerat!
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Nej det gör jag inte....det va längesen!
Morgon eller nattmänniska: Har alltid varit en morgonmänniska! Har inte riktigt levt upp till det på sistone!
Vad är viktigast för dig: Min familj. En stabil vardag. Massa kärlek och massa vänner!
Är du kittlig: Ja...

Snarkar du: Hrmmm...ja.
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: Spider
Stökigt eller välstädat: Älskar nystädat! Lever inte alltid upp till det heller. Men får panik då det är stökigt!
Längtar du mest efter just nu: Prag!

Kul lista! Tack för den!

Känner att jag har ett sentimental-inlägg på g....jag veeet att jag klagar alldeles för mycket men jag måste!!! Så gå och lägg er ni som inte pallar me mig...hörs om en stund. Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0