Sover fortfarande inte...

Men nu, mina vänner ska jag faktiskt tvinga mig att gå och lägga mig i sängen. Känner mig ordentligt förberedd för morgondagen så denna dagen kan ju i alla fall inte ses som ett misslyckande. Har sett hela mig själv, min dygnsrytm och min självdisciplin som ett misslyckande de senaste veckorna... Jag e ju i vanliga fall drottningen av självdisciplin för fasen!! ;-)

Får väl se om jag hinner me ett litet inlägg i morgon bitti. Har ju värsta bloggperioden just nu så det är bäst att hålla uppe farten! Vet inte vad som skulle ha hänt mer om typ 6 timmar, men jag kanske har haft nån gullig liten dröm som jag kan berätta om =)

Nu är det definitivt God Natt för denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0