Paus....

Hej hopp! Sitter här och har en liten paus mellan besök 1 och besök 2....Maten står i ugnen oxå, så läget e under kontroll. Allt va trevligt med S. Vi träffas bara typ 4 gånger om året så det är alltid lika kul. I och med att vi e uppväxta tillsammans så känns det aldrig som att tiden emellan gångerna vi ses är så lång. Man vet vart man har varandra i fall det behövs och det är det viktigaste...

Annars har jag inte hunnit me så mycket kul idag. Hann med och hälsa på min älskade bror. Tur att han finns i mitt liv alltså! Hade aldrig kunnat tänka mig ett liv utan honom, mitt allt!! Han nappade förresten som fasen på mitt tatueringsförslag! Han ville nästan sno det! Men det kan han ju få göra, för fegskiten undertecknad lär ju aldrig få tummen ur. Och är det någon som den skulle passa förutom mig är det ju han!

Hmmm...vad skriver man näst då. Har ju som sagt inte hunnit med så mycket idag förutom att fika och prata en massa! Och det är väl inte fel det heller. Nu är det 4 dagar kvar på min ensamhet...vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka om det....

Avslutar detta inlägg med ett citat som ni får tolka precis hur ni vill!

"Coffee cups on the counter, jackets on the chair
Papers on the door step, but you're not there"


Kommentarer
Postat av: D

Bli inte för full ikväll!

Kram

2009-01-04 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0