Paus!!!

Jag måste pausa lite! Tro det eller ej, jag har läst och studerat flitigt sen ni sist hörde från mig! Och eftersom jag siktar på att hamna på mest aktiva listan hos blogg.se (öhhh?) så tänkte jag ägna min paus åt ett litet inlägg. Om vad har jag inte en aning så jag tänkte att jag ägnar platsen här åt en lista! Me like listor! =)

Just nu i form av en lista:

bästa band just nu: Är och kommer för alltid att vara E Street band

bästa skiva just nu: Pengabrorsan

bästa låt just nu: Klaraberg till dig

bästa film just nu: Min favorit Original Gangster har fortfarande inte fått konkurrens

bästa tv-program just nu: Prison Break

bästa alkoholhaltiga dryck just nu: Absolute Apeach

bästa vin just nu: Kommer ju aldrig ihåg vad de heter...

bästa dagstidning just nu: Aftonbladet (bra och bra, men jag är en skandalsökare)

bästa blogg just nu: Tyra Sjöstedts
"som vanligt upptäcker jag detta 1 år efter alla andra" just nu: Moneybrother

bästa konsert just nu: Springsteen, Ullevi. Grämer mig över en missad konsert med Hoffmaestro i götet. Tror de hade kunnat konkurrera här...

bästa hemsida just nu: Daniels...

De 10 bästa låtarna just nu:
1. Med risk för återupprepning: Klaraberg till dig - Moneybrother
2. Worlds Apart - Springsteen
3. Your missing-Springsteen
4. Poker face - Lady Gaga
5. Gitarrkameraterne - The River
6. Anna Ternheim- What I have done
7. U2 - I still havn't found what I'm lookin for
8. In Flames och Timo Räisänen - Alias
9. Def Leppard - Pour some sugar on me
10. Hoffmaestro & Chraa - Highway man

Nu e min listfantasi slut och uppsatsen ropar på mig. Så tack för mig för denna gång!

Puss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0