Nymodigheter...

Inte ens sola solarium kan man göra idag utan att råka på massa konstigheter ;-) Kom till samma ställe jag alltid går till, och killen bakom disken frågade om jag testat de nya solarierna? Nej, det hade jag ju inte... Först och främst pratade det jävla solariet oavbrutet!! Frågade om jag ville ha ansiktsförstärkning, axelförstärkning, mer fläkt, mindre fläkt, om jag ville lyssna på radio eller hämta musik från solariets inbyggda disc blaha blaha... sen frågade tanten om jag ville ha aromaterapi, och se det nappade jag ju på! Tryckte på den knappen hon sa till mig och trycka på. Dröm om min chock när "vattenånga" (rättare sagt iskall vattenstråle) helt plötsligt (nej det varnade hon inte för solarietanten) sprutar på mig från 18 olika hål i solariet!!? Får man en chock då eller? Jag trodde aromaterapi skulle va avslappnande? Så fasen heller! Plus att själva aromen luktade granbarr!! Gött eller? Nej! Och skulle jag byta doft skulle jag bara trycka på B1 och sen C4 och efter det B3 för att sen bläddra mellan vilka dofter jag skulle ha!? Nej du tack...jag fick ligga där och stinka solariesvett, grannbarr och studsa upp av chocken varje gång "vattenångan" släpptes ut rakt i mitt ansikte! Mmmm, va avslappnande det var!

Sen funderade jag på en annan sak? Vem är det som tillverkar troslappar stora som A4-papper? Några tvättråd och en storlek skulle väl kunna krympas ned för att få plats på en mycket mindre lapp?! Jag surar över detta för att när jag vänder mig om och ska beundra min vackra bränna har jag lappfansavtrycket i ryggen!? Hjälper ju föga att sola i string när lappen är större än hela trosorna liksom?! Nej jag överdrev, men den borde inte ens va så stor så att möjligheten finns att den viker upp sig! Så det så! Detta måste va den intressantaste diskussionen på länge här i bloggvärlden?! Ett långt inlägg endast om solarieproblem! Snacka I-lands trouble...

Sitter mest här och väntar på att min favvoblogg ska uppdatera om hur hans dag varit...Har jag tur nu när jag skrivit klart detta überintressanta inlägg kanske han me har postat nåt...Kvällen jag har framför mig ser väl sådär ut...vet inte hur nåt kommer bli. Vi får se. Kommer antagligen inte hinna prata så mkt ikväll iom att han lär va trött och så. Men i morgon hoppas jag. Nu ska jag gå och duscha av mig granbarrslukten! Puss på er så länge!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0