Ny dag!

Och ny energi förhoppningsvis! Orkade inte blogga nå mer igår...hade nog inte så mycket att säga tror jag. Jag jobbade ju till typ 17, sen va vi ute och käkade på kvällen. Va helt okej faktiskt, bara grymt mycket folk!! Vi hade bord 19.30. Hade man bokat 20.30 istället hade det varit mycket bättre för redan då hade det lugnat sig. När vi kom var det så att man fick skrika över bordet för att höra varandra. Men som sagt; helt okej! Vi va hemma igen vid halv elva. Skulle kollat på en film, men som vanligt somnade jag efter fem minuter. För er som läst denna bloggen ett tag är det väl ingen nyhet att jag sällan ser en hel film? E därför jag alltid har så svårt att svara på vilken min favoritfilm är; jag ser helt enkelt aldrig nåra hela filmer!!

Idag ska jag till min kompis S och fika lite! Sitter och väntar på mitt morgonsamtal från A också. Hon och jag pratar alltid på morgonen!! Utan morgonsamtalet är det ingen morgon! På helgerna blir det lite jobbigt, för då går man ju inte upp samtidigt, så jag antar att hon sover längre än mig idag...På vardagarna rings vi alltid vid klockan 07.00, om ingen åker och jobbar eller dylikt...Jag och S sa i alla fall att vi skulle ta oss en riktigt lång promenad idag på eftermiddagen! Å vädret verkar ju bli rikigt fint! Hon bor dessutom nästan vid havet, så kan man gå på stranden är ju det det ultimata! Jag tycker verkligen att det är det bästa som finns! Finns inge mer rogivande, och det känns som att man kan gå och gå och gå i flera mil om det är så....Nu har ju jag typ 4-5 km till havet, så det blir ju sällan att jag åker ner dit och promenerar...

I morgon blir det köande till Springsteen-biljetter! I telefon då...Känns inte som att vi kommer få några faktiskt! Kan bli riktigt svårt. Till skillnad från Ullevi som rymmer 60 000 personer rymmer ju inte Sthlm stadio mer än 35 000...men vi får väl se. E ju alltid kul om det blir så! =)

Nu känner jag att jag bara svammlar så det ska jag sluta med! Hör säkerligen av mig ikväll igen!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0