nu missa jag ju Winnerbäck...


Kollade som sagt en stund på Grammisgalan... sen ringde telefonen, och 2 timmar flög förbi fortare än kvickt som vanligt =) Såg i alla fall In Flames tillsammans med Timo Räisänen. Först tänkte man vad faan e detta för konstellation? Men det blev ju faktiskt ganska bra! Väldigt bra till och med. Gillar de arga männen i långt hår jag ;-)

Den tjocka katten sitter och stirrar på mig igen... Och låter dumt så fort han rör på sig, precis som att varenda rörelse håller på att ta knäcken på han, ha ha! Men mat vill han ha och det ska han få. Snart..när jag e klar med mitt inlägg...

Vad ska jag skriva nu då? Har suttit och gäspat oavbrutet den sista halvtimman, så är jag smart går jag och lägger mig nu. Dock e jag ju inte så smart, men ska nog i alla fall slänga på en film. Då vet jag att jag somnar snart i alla fall. Måste bara vänta in min favoritblogg först. Bäst för dig att du e klar me inlägget snart! =)

Nu fick jag Moneybrother-craving!! Va några dagar sen nu...Mmm..vilken man! Ha ha! Skoja bara... -för visst e det så att ALLA tjejer vill ligga me Moneybrother??! ;-) Nope inte jag tror jag...förutom hans låttexter och röst så har han ju nåt charmigt tafatt över sig som iofs e ganska gulligt...Typiskt snygg e han ju inte. Men det e ju inte jag heller så spela roll egentligen?! Spelar i alla fall "Falling in love" just nu...e en av mina favoriter. Men eftersom det e en jullåt får jag väl snart stoppa undan den för att plocka fram den nästa jul.

Nu är det dags! Katten har stirrat på mig så länge så att jag blir nervös, och dessutom går mina ögon i kors...

Godnatt och Sov Gott!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0