Nu är det klart!!

Hej gott folk och sorry för en kass uppdatering. Morgonen blev som jag trodde, satt och hällde (bokstavligt talat) i mig kaffe och höll på att kräkas av nervositet! Sen gjordes ju inte saken bättre av att min kompis fastnade på motorvägen och blev stående där medan jag stod här och stampade! Jag lider av åkomman att jag måste befinna mig på plats minst en halvtimma innan utsatt tid för att känna mig lugn. Sen va det SKIThalt på vägen samt att vi råkar på en trafikolycka och får stopp på vägen, IGEN! Smått neurotisk när vi kom fram till skolan...
Sen när väl dagen kom igång gick allt över förväntan! Kom på de brightaste försvaren till allt mina opponenter hade att säga om min uppsats och tillråga på allt fick vi ingen backning alls från vår examinator heller! Så vi är klara! JAG är klar! Jag har en ordentlig titel för första gången i mitt liv! Och den titeln lyder inte längre kassörska!! Det ni! Det känns för jävla bra!

Detta inlägget e slut här! Beroende på hur länge jag sitter uppe i natt får vi se om det blir nåt mer!

Pussar i massor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0