Nån har läst...


Jaha, har jag nåt kul att berätta om dagen som passerat? Nää, det har jag faktiskt inte! Jag har verkligen skött mig ypperligt och studerat i stort sett hela dagen som jag lovat. Mmm duktigt! Lyssnade förresten på nåt oväntat tidigare idag; hör och häpna: "Snygg-Erik" och hans boyband EMD. Som jag sa innan så är ju inte denna människa min favorit, men när en kompis började tjata om hur bra dom hade varit på Grammisgalan var jag tvungen att lyssna. Jag missade ju det framträdandet, och jag hävdade stenhårt till min vän att "NEJ, det spelar ingen roll vad du säger, för det KAN INTE ha varit bra". Jag måste erkänna mig besegrad! Versionen av Alone, med lill-Erik på pianot och de andra gossarna på varsin stol va faktiskt kanon!! Dom kan ju sjunga, så är det nog...så därför tänkte jag gå public med detta erkännandet här! Jag är inte den som e den hörrni...

Tror jag är färdigbloggad för idag! Men det märker vi senare...

God Natt så länge!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0