Morning sunshines!

Hej och god morgon! Lyckades faktiskt gå och lägga mig i någorlunda tid igår. Halv två tror jag den var! Va ju tvungen att komma upp i tid i dag och städa lite innan mina gäster kommer... Blir nog en lugn och trevlig dag idag tror jag. Eller hoppas jag rättare sagt,

Har egentligen ingenting att blogga om just nu. Har ju inte hänt så mycket under natten. Spenderade en tid i telefon dock, vilket va mycket trevligt! Gör mig alltid glad. Ger mig ingen tid för grubblerier och jobbiga tankar. Kanske därför jag mått så bra under denna tid? Jag ser ljus i vardagen helt enkelt, och det är SÅ viktigt för att kunna leva.
Jag fick ändå något att grubbla på när jag skulle sova...vad säger man till en människa som säkerligen hört allt? När det enda man vill göra är att saker och ting ska bli bättre är det så lätt att den tröst man försöker erbjuda antingen blir klyschig eller för sträng liksom... Är så enkelt att säga till en människa som är depp att "ryck upp dig nu för faan"! Men man vet ju själv att det är ett h-vete i dom lägena då man själv sitter i dom situationerna, så man vill hitta dom perfekta orden, man vill förstå och man vill så j-vla gärna trösta!! Men det är svårt...

Kanske skriver ett inlägg lite senare, ska dock försöka hålla mig ifrån datorn efter vinet ikväll...ha ha! Kan lätt bli så dumt då.

"memorys comes back to haunt me, they haunt me like a curse... Is a dream a lie if it don't come true? Or is it something worse?"  Detta är de underbara textrader som spelas i mitt hem just nu...skall strax ersättas av ljudet ifrån dammsugaren.

xoxo
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0