Morgonstund

Tänkte göra mig till lite och skriva ett inlägg såhär 06.52 en lördagsmorgon...upptäckte dock en sak nu som fick mig att bli lite smått skakis och mina fingrar följer inte tangenterna som dom borde, utan att utveckla nåt mer låter jag det vara sagt, så inlägget blir nog inte speciellt långt...

Om 40 minuter ungefär blir jag upphämtad av en jobbarkompis. Ser inte fram emot dagen även om det ska bli skönt att göra något. Dagen igår tillbringades mestadels i ett vakum känns det som och jag fick alldeles för lite gjort. Det är så att det är lågsäsong på jobbet nu, och jag vet att dagen främst kommer att gå ut på att sitta rakt upp och ner och stirra, rulla tummarna eller kladda på nåt papper medan man försöker att inte titta på klockan 15 gånger per minut!

Kvällen vet jag inte hur den ser ut än. Den där utgången blir det inte tal om i alla fall, det är jag helt säker på! Har varken lust eller råd faktiskt. Så några roliga planer för helgen finns helt enkelt inte. Måste ta och rycka upp mig om jag ska lyckas komma i fatt med skolan i morgon! Som sagt, jag skulle gjort så mycket igår som inte blev gjort av diverse anledningar...

Nähäpp, jag måste hinna dricka mina obligatoriska koppar kaffe innan skjutsen kommer! Skriver säkert ikväll igen.

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0