Morgonstund...

Klockan är 06.16 för att vara exakt och jag håller på att göra mig i ordning för fullt! Ska åka till jobbet, å eftersom jag har nästan 5 mil dit så får jag försöka komma iväg senast kvart i sju. Vi börjar ju i och för sig när vi vill, men ska jag komma hem nån gång i eftermiddag så får jag allt röra på mig snart!! Känns skönt att ha sovit så många timmar i natt! Somnade nog strax efter tio igår. Händer inte så ofta... Vet inte hur trögt det går att blogga från mobilen? Det verkar i alla fall som att det tar lite längre tid innan det man skrivit kommer upp, och igår vet jag att jag skrev inlägget 21.40, så jag ska nog ta och kolla det!

Annars har jag inga planer för dagen. Slutar jag i någorlunda tid i eftermiddag funderar jag på att ta mig en tripp till bibiloteket...alltid skönt att va ute i tid vad gäller böcker och artiklar. Ni hör nu va att jag har redan bestämt mig för att gå denna kursen? Jag kommer på mig själv ibland, men ändå går jag runt och säger "äh, jag veeet inte hur jag ska göra..." Men det vet jag nog...tror jag...

Nähä gott folk! Dags för att fortsätta morgonproceduren! Vi höres i ett senare inlägg!

Ha en underbar dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0