Mitt i natten

Hej hopp!

Klockan e kvart i två och är nyss hemma. Pigg som bara den e jag oxå! Inte bra med tanke på att morgondagen måste läggas på att plugga! Slösade ju bort hela min fredag på grubbelri och annat som jag inte ens kommer ihåg, så det skall jag få sota för i morgon! Kul!!

Har spelat Buzz som galningar hela kvällen, och ni kan ju tänka er när 7 av 8 omgångar togs hem av undertecknad. Fullkomligt oslagbar!! =D Vissa som var med var extremt dåliga förlorare vilket jag till en början kan tycka e rätt kul, så den personen försökte desperat med alla möjliga manövrar som skulle avsluta min framgång. Dröm om hans (OCH min) förvåning när han medvetet bytte till "boys version" ; Buzz Sports, och jag överlägset vann den omgången oxå! Visste inte ens själv att jag va en sån jävla hejare på fotboll =) Helt plötsligt va Buzz ett "tråkigt" spel enligt vissa... Dock slutar det alltid med att jag får dåligt samvete och ger bort poäng och svarar fel ibland med vilje, bara för att få folk på gott humör! Jag vet hur det är att vara kass på att förlora så när jag fått min beskärda del av vinster kan jag gott ge bort nån ;-) men inte ens det hjälpte...
En lugn och skön kväll me andra ord. Inte massa dricka och stökigt folk...bara massa godis och suriga förlorare ;-) Nästa helg blir det partaj här! verkar som att de flesta av mina bekantisar jobbar precis den lördagen, men hoppas ändå att det dyker upp någon?! Hade ju varit nice =) Tänkte fira min nya yrkestitel samt att jag börjar jobba nästa måndag (vaddå fira?!)... hade ju varit ännu mer nice att ha ett nytt jobb att fira också, men så är ju inte fallet. Ska inte påstå att jag sökt några jobb heller, men i alla fall...


Ska surfa runt en sväng till sen skall jag TVINGA mig själv att bli trött! KLockan e ställd på 09 i morgon, då skall jag upp och sätta igång, så det så! Höres i morgon!


//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0