Många inlägg idag..

Det verkar bli många inlägg idag... Men jag måste ju försöka tillfreställa min enda läsare;-) Jag börjar kanske bli lite beroende av detta? Är på ett sätt glad att inte så många läser, för det är ju inte direkt så att jag känner ett ansvar för att skriva meningsfulla och intressanta saker här. Snarare så är det bara SÅ skönt att få babbla av sig om allt och inget...

En städpatrull e påväg hit för att hjälpa mig röja efter gårdagens fest, det tycker jag är kanon!! Nä, skämt och sido, jag har faktiskt städat i ordning det mesta själv, men dom ska hjälpa mig att bära allt tungt som jag inte orkar själv...sen efter dom e borta så tror jag det blir ryggläge en stund...förvånar mig dock inte om jag fastnar framför datorn. =)

En låt jag lyssnar på just nu är den GAAAMLA 80-tals (eller kan det va 90??) dängan "To be with you". MrBig måste va det absolut fulaste jag sett på länge! Ha ha! Men kan ändå tänka mig att dom var ruskigt inne när denna låten spelades in. Men för faan kolla frisyrerna med lugg och grejer?! Jag kom ihåg att jag älskade denna låten när jag var yngre, då sa den mig nog inte så mycket, men nu när jag av ngn anledning klickade mig dit på youtube så berättade den låten något som verkligen påverkade mig...egentligen är den ju en vanlig jäkla kärleksdänga, men just nu så värmer den mig en del...=) Ska bara lyssna en 25 gånger till så byter jag sen! ;-)

Usch fick reda på en jättejobbig sak innan...en vän ringde och var helt knäckt!! Hennes systers man hade åkt in på sjukhus natten till nyårsafton (vilket jag visste) med en helt ofarlig infektion (sa dom!!!), som idag inte var så ofarlig längre... det visade sig att det var riktigt riktigt allvarligt, men dom får reda på hur utgången blir först i morgon....fy fasen säger jag bara!! Livet är så orättvist! Han är 31 år ung! Bara att hålla tummar och tår för att allt går så bra som möjligt! Hur fan hanterar man en sån kris annars liksom?! Tycker alltid det är lika jobbigt....

Nu säger jag hej igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0