lever jag?!

Det va vad min mamma frågade när hon nyss ringde..."Lever du eller??!" Inte likt mig att va så passiv tycker hon...dom e vana vid att det första telefonsamtalet tidigt på morgonen kommer ifrån mig,och att jag ringer minst 2 gånger till under dagens lopp...speciellt nu när jag e ensam oxå. Även mina vänner tycker att jag är mindre "på" än vanligt. Undra om det är positivt? Det mest positiva jag märker me mig själv är att jag hittat nåt slags lugn dessa dagarna vad gäller att umgås med mig själv. Jag brukar tycka att det är jättesvårt att bara sysselsätta mig i vanliga fall! Men denna gången går det hur bra som helst... jag skriver, surfar, lyssnar på musik och filosoferar. Väldigt skönt tycker jag!! För att vara liiite positiv denna dag =)

Dock har det inte hänt så mycket sen mitt senaste inlägg....har bara varit ute en sväng. Tänkte handlat lite, men hur kul är det att handla hem grejer, laga mat och sånt när man ändå är ensam?! Inge kul alls...
Fick i alla fall positiva besked gällande min kompis man som jag skrev om igår, och det var jätteskönt! Han kommer mest troligt att klara sig helt utan några bestående men, och det är ju jättebra!

Nu ska jag surfa vidare, så inlägg slut för denna gång! =)

Musik just för tillfället: The Boss med "Two hearts" Two hearts are better than one sjunger dom...å det är ju faktiskt sant
;-)
Puss!

Kommentarer
Postat av: D

Hay baaaaby =)

2009-01-02 @ 18:04:14
Postat av: L

D: Så du e här å läser ändå du?!! =)

2009-01-02 @ 18:34:24
Postat av: D

Klart jag gör, man är väl intresserad

2009-01-03 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0