Kvällsbloggning!!

Hej vänner!

E nu hemma från min date me miss S...va hur trevligt som helst! Hon kom och hämtade mig innan, så hon bjöd på vin och öl och grejer till maten! Så där satt vi och mös (säger man mös eller myste?!) sådär på en måndag! E så typiskt svenningt att bry sig om vilken veckodag det är innan man tar ett glas vin, men det sitter så inpräntat på nåt sätt!

Dagen på jobbet gick väl okej...som ni säkert märkte av mitt inlägg hade jag ju inte svinkul precis! Men som sagt, man är inte van vid att jobba nio timmar per dag längre...plus att det va måndag! det kan ju bara göra saken värre! Dagen blev genast mycket bättre när jag körde hem och fick telefonsällskap en bit på vägen...

Tänkte sno en lista till som jag hittade på en väns blogg...tänker inte länka till dig för ingen kan ju läsa ändå...jag sa ju häromdan att jag inte ville göra nåra mer listor på ett tag, men denna va ganska kort så jag tror jag gör den! Men den kommer i ett eget inlägg sen. Japp, så får det bli!

I morgon ska jag tillbaks till skolan en sväng! Ska bli mysigt faktiskt! Det enda som är lite tråkigt e att jag inte känner nån på denna kursen! Mina gamla classmates läser en annan kurs nu i vår, så jag får klara mig själv nu! Men såpass vuxen har jag ju ändå blitt så att jag ska fixa det!

Åhhh, längtar så tills vi åker till Prag! jag veet att jag tjatar för jävla mycket, men alla som varit där vet vad jag pratar om!! Jag och en kompis satt och kollade på gamla kort därifrån igår! Gud va vi garvade! Vi hatar oss själva rätt mycket idag för dom där bilderna kan jag säga! Vi kunde aldrig, aldrig ta ett normalt kort! Antingen skulle nån grimasera, eller klättra upp i en lyktstolpe eller sitta under ett bord på ALLA kort! Jag lovar! Inte en enda bild va normal! Men kul va det =)

Känner att detta inlägget blir för mycket babbel i! Återkommer strax me min lista som jag ska sätta mig och göra!

So long

//L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla plommonkorv... ta och videoblogga lite vet jag =)

2009-01-19 @ 22:47:28
Postat av: L

Kan ju inte videoblogga i min superanonyma blogg!? Jag nöjer mig med dina =)

2009-01-19 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0