Kvällen till ända...

Nu e klockan drygt halv tolv och mina kära vänner gick precis... Ganska skönt att det blev ok tid, för då hann ju ingen bli för full (till skillnad från nyårsafton....). Har i alla fall varit jättemysigt. Pratat om det gamla vanliga; män, sex och jobb! Ha ha! det är typ dom samtalsämnena som existerar på en tjejkväll med vin inkluderat. Har i alla fall försäkrat mig om att jag har dom bakom mig i vått och torrt, och det känns bra! =)

Ska träffas snart igen och planera vår tjejresa som vi skall göra i april. Ska bli hur kul som helst! Ska tillbaks till min favoritstad Prag. Har tappat räkningen på hur många gånger jag varit där i min ungdom ;-) Ska i alla fall bli underbart att få komma tillbaks och uppleva allt på nytt! Ska bara lyckas spara ihop lite pengar oxå...det är väl inte världens ljusaste på den fronten just nu. Men en jävla Prag-resa ska jag väl lyckas samla ihop till! Så får det bli helt enkelt! Får jobba häcken av mig nu så ordnar det sig!

//L

Kommentarer
Postat av: D

Näää.. han somnade 22.00 och vaknade igen 23.00 så nu är det kört. Kram

2009-01-05 @ 02:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0