Kväll igen...

Pomperipossa i egen hög person här... ;-) (tackför den du, den glömmer jag inte!) - å jag mitt smartazz somnade innan... sov två timmar mitt på kvällen, så nu ger det väl sig hur väl jag lyckas somna ikväll?! Kanske ska jag kolla klart på filmen jag somnade till igårkväll... Tv'n brukar funka väldigt sövande för mig! Bättre än datorn i alla fall.
Har precis spenderat två timmar i telefon....Hmmm...du e rolig du! Konstigt hur tiden kan gå så fort?

Fick lite sällskap av min bror innan....hade ju lovat han mat stackarn! Sen somnade jag å han satt snällt och väntade! I morgon skulle jag verkligen behöva sätta igång med skolan igen. Måste gå igenom mitt examensarbete flera gånger om! Är ju så vikigt att verkligen ha koll på allt inför slutopponeringen nästa vecka. Skulle ju va skit att åka på den det sista man gör! Sen får vi ju en annans uppsats på fredag och då blir det ju råplugg inför torsdag den 15:e. Åh!! Tänk på mig då! Opponeringar är nåt av det värsta jag veet! Hatar att sitta och prata vetenskapligt när 15 personer, inklusive lärare och examinatorer, iaktar minsta betraktelse och ord du ger ifrån dig.....Usch!! Men men, det ska nog gå vägen! Har 3 år gått för sig så ska väl sista dagen oxå göra det!

Har en katt som sitter och stirrar ingående på mig just nu...konstigt vad dom kan stirra så att man känner sig obekväm dom jäklarna! Han börjar väl tycka att klockan blivit lite väl mycket för kvällsmat stackarn! Dock hade en två veckorsdiet inte gjort nåt för 11-kilos klumpen! Vi kan ju gå på en ihop jag å han! ha ha! ;-) Nope, nu blir till att göda kattfamiljen och slänga sig i soffan framför filmen så ska nog mina ögon lyckas slutas även denna natt....

God Natt!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0