Kass uppdatering...

Jag veeet! Har inte hunnit/orkat blogga på hela dagen. Morgonen försvann i rekordfart som vanligt. Skulle ju till skolan, men stod alldeles för länge i duschen. Stod där lipfärdig och höll krampaktigt fast i duschslangen och försökte komma på alla möjliga undanflykter för att slippa stänga av vattnet! Hatar när man är så frusen! Jäkla vinter!

I skolan gick det verkligen kanon! Känns mycket bättre idag. Lyckades nästla mig in i en grupp och det visade sig vara riktigt trevliga människor! Dock mest indrottskillar, så direkt mycket gemensamt har vi ju inte...Jag fatta inte vad dom prata om och dom fattade inte vad jag pratade om. Men som sagt; huvudsaken var att de var trevliga och att jag känner att jag har nån att ty mig till i fortsättningen! Det va en jäkla skillnad att lämna skolan idag mot var det var förra veckan! Känns toppen!!

Efter jag kom från skolan fick jag nåt grymt ont i mina bihålor! Värkte över hela ögonen och kinderna som bara den!! Vet inte om det är nåt på g eller om det var en reaktion på att alla spänningar jag haft inför dagen släppte. Jag sov i alla fall största delen av eftermiddagen sen hällde jag i mig tre koppar te! Grönt te till och med! Smakade skit men det ska ju vara nyttigt! Känner mig fortfarande lite hängig, ingen matlust och så, men vi hoppas att det går över till i morgon. Måste ju orka jobba resten av veckan nu! E ledig fredag och det är ju rätt skönt!

Har suttit och försökt samordna min vår 2009 oxå, men alla jobb, skola och restrerande aktiviteter! Det var en pärs vill jag lova!! Dock krånglade inte saker och ting så mycket som de hade kunnat göra, men blir ändå en del jag kommer att bli tvungen att ta ledigt från jobbet. Pragresor, konserter och diverse skolmoment! Och med det problemet kommer ju nästa problem; när jobbar jag igen det jag måste ta ledigt för att kunna överleva ekonomiskt?! Ja, ja det är sånt som löser sig med tiden.

Nu är det slut på detta inlägg, får se om det blir nåt senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0