Jävla skitkörslag...

Sur som faan e jag nu! Nu ska jag inte titta på körslaget en enda lördag till!! Falkenberg va ju helt klart bäst (som vanligt), men för att alla lata skitfalkenbergare inte orkar rösta på sin egen stad så åkte vi ut...ja ja, men så e det ju!

Ikväll har inte hänt nånting! Har suttit i min tystnad och käkat morötter och druckit cider... visst lät det gott? =) Jag har ju mina nojjor, och just ikväll var det morot som gällde! Tror jag käkade typ 7 stycken så jag är asmätt just nu! Vi pratar fortfarande inte...fattar inte ens varför han e hemma? Han kunde väl likagärna vart ute om han bara ska sitta här och sura...

I morgon har jag inte heller nåra planer. Känner ändå att det måste hända nånting! Klarar inte riktigt av att bara sitta såhär dag ut och dag in...eller ja, 2 dagar är det ju nu, men ändå! Jag är inte personen som trivs med att vara ledig. Så jag kan tänka mig att morgondagen blir antingen/eller. Antingen så kommer jag gå upp i tid och hitta på nåt! Eller kommer jag sova hela förmiddagen och sen inte göra ett skit. Vi får se i morgon hur det blir.

Vet inte vad jag ska blogga om. Tror jag ska sätta mig och lyssna springsteen på youtube...I morgon e det ju Obama-galan. Hade velat se den, men den går på tv8, vilken jag inte har. Jag har försökt att ringa runt till människor och kolla, men ingen i min omgivning verkar ha åttan...skit oxå! Där va massa bra artister ju! Och dessutom så tycker jag att dagen då Georges W Bush avgår som USA:s president bör bevittnas och firas av alla som har möjlighet! En seger i mänsklighetens tecken helt ärligt...Å den som inte sett "Yes we can" musikvideon på youtube måste göra det! Will I am med flera kändisar är det som är med i den. Är en bra video för de som inte orkar kolla på Obamas "Yes we can"-tal som enligt mig var helt otroligt!! Aldrig har en politiker lyckats fånga mitt intresse på det viset! Det va extremt mäktigt och känslofyllt! Å då e jag inte ens direkt intresserad av politik...

Vi säger så så länge...Får väl se om jag stannar uppe så att det blir ett inlägg till eller om jag stupar i säng snart.

Sweet Dreams
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0