Jag lyckades inte...

-med att komma upp när klockan ringde idag! Försov mig nästan en timma då jag inte ens hört alarmet! Det gör dock inte så mycket, jag har ju knappast nån stämpelklocka att gå efter. Kan va ganska ok att köra lite senare oxå då dimman är helt fruktansvärd! Den har legat ända sen igår då det tog mig typ 40 min att köra två mil. Nu ska jag ju köra sju så det skadar ju inte om det hinner bli lite ljust...

Har ju inte hänt speciellt mycket sen senast. Stängde faktiskt ned datorn redan vid 23-tiden igår. Rätt tidigt för att va mej... Blev att jag la mig och kolla på Tv en stund. Eller ja, kolla e väl fel ord för det tog nog bara 3 minuter innan jag slumrade! Tror jag försökte mig på ett gammalt avsnitt av Sex and the City om jag inte har fel för mig...

Idag hoppas vi på att bara behöva sitta och plugga till middag. Det hoppas vi å andra sidan ganska ofta på, men det lyckas vi sällan hålla. Vi har en tendens att tjöta bort ganska mycket av tiden jag och min kära vän! Finns ju så mycket annat skoj att prata om vid sidan av skolan, så det är inte alltid vår effektivitet e på topp vill jag lova! Skulle behöva hem i tid så jag får ordning i mitt hem. Det ser ut exakt som jag lämnade det (om inte lite värre) i förrgår då jag hyperstressad packade ner alla tomtar! Har fortfarande inte strykt gardinerna och städat av och så, vilket skulle va skönt att hinna med!

Vi höres igen ikväll!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0