Jag envisas

-med nya inlägg trots att jag inte har nånting att skriva! Har inte gjort nånting. La mig och halvslumrade en sväng på soffan innan, jag e nog inte van att använda hjärnan för shit va trött jag blev efter denna dag! Det går så fort att slappa till sig så det är inte sant!! Jag förstår att det är svårt för typ långtidssjukskrivna att ta sig tillbaks till arbetet, för så slapp och lat som jag blir efter en vecka hemma utan att gå till jobbet så hade jag aldrig tagit mig tillbaks efter säg 3 månaders sjukskrivning! Inte en chans...

Vart och handlat har jag oxå. Det va inte heller kul (negativa Asta idag...men jag har varnat er!!!)...han ringde innan och jag höll på att beklaga mig. Han tyckte inte att jag behövde handla innan han kom hem, men när jag hotade honom med ett möte med samma bröd som bodde här när han åkte så tyckte han att idén med att införskaffa lite nya varor var rätt bra ändå...Så så fick det bli! Nån inspiration till att laga nåt ikväll fick jag ändå inte så vi får väl se hur det blir med den saken.

Ikväll vet jag inte om det händer så mkt. Bjöd hit en vän på kaffe lite senare. Hon inbillar sig dock att hon mår illa, och jag inbillar mig att jag e immun emot maginfluensa så vi får väl se hur det bli med det! Jag är ju för den sakens skull inte jättesugen att träffa nån med maginfluensa för det. Men det behöver ju inte va det hon har! Hon kan ju ha magkatarr, va gravid eller nån annan lindrigare åkomma än maginfluensa liksom... ;-) Ska alltid tro det värsta hon...
Ja just det Grammisgalan e det ju oxå! Den ska vi se! Vill se Lasse Winnerbäck och Takida främst. Jag kom ju på typ för en timme sen (nä lite längre sen va det nog, men bara för att behålla inronin i mitt inlägg säger jag en timma...) att Takida kom från Sverige! Hade jag inte en aning om! Låter alldeles för amerikanskt för att komma ifrån Ånge! Hallå? Ånge? Men se de e dom i alla fall! =)

Hemskt va mkt babbel det kunde komma ifrån en som inte hade nånting att skriva!? Får väl ladda för min grammisgala nu då...29 minuter kvar!

Först; Vad lyssnar jag på nu då? Lars Winnerbäck och Miss Li "Om du lämnade mig nu"...Uttjatad? Nej. Inte hört? Gått att undvika? Okej. Men lyssna nu då!!! Me en gång! Vackert!

Puss
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0